EEN ACTIEPAKKET VOOR HORECA ONDERNEMERS IN MOEILIJKE TIJDEN

WAAROM?


Alle horecazaken in Nederland hebben op 15 maart 2020 hun deuren voor gasten moeten sluiten. Veel horeca ondernemers zijn bang hun zaak te verliezen omdat hun bestaan bedreigd wordt door de Corona crisis. Weer anderen zijn overgestapt op bezorgen en/of afhalen. Hoe dan ook, de horeca verkeert momenteel in zwaar weer.

Zaken die (nog) draaien zien een dalende omzet. Helemaal als die zaken nog maar pas zijn begonnen met bezorgen en/of afhalen. Hoe dan ook, de horeca verdient alle steun. Voor een deel komt financiële steun van de overheid. Maar of dat voldoende zal zijn? Je zult als ondernemer alle zeilen moeten bijzetten.

De toekomst is onzeker omdat niemand weet hoe lang het duurt voordat het Coronavirus verslagen zal zijn. Het is realistisch om er rekening mee te houden, dat een terugkeer naar een normale situatie waarin gasten weer in de zaak kunnen worden ontvangen, misschien nog wel maanden gaat duren. Hoe overleef je dat als ondernemer? Door creatief te zijn, niet bij de pakken neer te zitten en maatregelen te nemen. En door samenwerking te zoeken.

Horeca Boosters is een initiatief van Rob van Zoelen die horeca ondernemers te hulp wil schieten met een pakket aan maatregelen om de omzet op peil te houden zo niet te verhogen. Hoe? Door het maximum uit bestellen, bezorgen en afhalen te halen. Met een “tweetraps raket” die op de korte termijn werkt en tegelijkertijd een stevige basis legt voor de tijd na de Corona crisis.

ACTIEPAKKET VOOR HORECA ONDERNEMERS IN MOEILIJKE TIJDEN


Het uitgangspunt: krachten bundelen. Jij als ondernemer weet als geen ander hoe je jouw zaak moet runnen met een goed productaanbod waar mensen graag voor komen. Rob van Zoelen is marketing adviseur die de horeca een warm hart toedraagt en die heel goed de weg weet op sociale media en digitale hulpmiddelen die uitstekend werken. Het doel: nieuwe bestelklanten aantrekken en meer omzet halen uit vaste klanten.

WAARUIT BESTAAT HET ACTIEPAKKET


1) Inventarisatiegesprek om een actielijst voor jouw zaak te maken
2) Aanmelding bij een bezorgdienst (indien van toepassing)
3) Beheer van jouw Facebook pagina door daar regelmatig op te posten
4) Toevoegen van jouw bestel/bezorg menu aan jouw Facebook pagina
5) Adverteren op Facebook (zeer gericht naar doelgroepen)
6) Ontwerpen van een flyer die je met jouw bestellingen mee levert
7) Bedenken van acties/specials die je vanuit jouw zaak kunt uitvoeren
8) Aanmelding en inrichting van jouw zaak op een online bestelsysteem
9) Aanmelding en inrichting van jouw zaak bij een online communicatieplatform waarmee je klanten rechtstreeks op hun mobieltje berichten kunt sturen, email kunt sturen, een VIP club kunt aanmaken voor jouw zaak en acties kunt aanmaken. Hiermee bouw je moeiteloos jouw klantenbestand op (Rob legt dit verder uit tijdens een gesprek) waar je op korte EN langere termijn plezier van kunt hebben
10) Beheren van het communicatieplatform zodat het jou geen tijd kost

WAT LEVERT HET OP


Meer omzet doordat je nieuwe klanten aantrekt. Meer omzet doordat je bestaande klanten “verleidt” om vaker te bestellen. Je bouwt een klantenbestand op waar je op korte EN op langere termijn plezier van hebt omdat je jouw klanten rechtstreeks kunt bereiken om acties, aanbiedingen, nieuws etc. onder de aandacht te brengen. Jij hoeft er zelf amper een vinger voor uit te steken omdat al het werk voor je wordt gedaan op basis van jouw input en wensen. Zodat jij je op jouw zaak kunt concentreren.

WAT KOST DAT


Dat vertelt Rob jou tijdens een gesprek. Je zult aangenaam verrast worden. En weet alvast dat je voor de punten 1,2,4,6,7,8 en 9 helemaal niets (€0,00) betaalt omdat de kosten voor het opzetten van een en ander (normaal €375) nu NIET in rekening worden gebracht. Rob wil jouw zaak helpen, zorgen dat je meer bestellingen krijgt, dat is nu het allerbelangrijkste. Zolang de Corona crisis voortduurt, krijg je dit pakket aangeboden tegen een zeer sterk gereduceerd vast maandelijks tarief.

VRAAG: MAG IK JOUW ZAAK HELPEN?


Als het bovenstaande jou aanspreekt en je wilt dat Rob met en voor jou aan de slag gaat, bel dan nu voor een afspraak (06-50979475). Rob komt dan bij je langs (en blijft op 1,5 meter afstand) om dit actiepakket voor jouw zaak met jou door te spreken. We kunnen uiteraard ook online afspreken als je dat liever hebt.

Horeca Boosters

Karel Doormanstraat 6F7 – 2041 HD Zandvoort – 06-50979475 – info@horecaboosters.nl